Jumaat, 23 Julai 2010

Deadpool


Wahhh.... lama dah tak update blog nie... walaopon aku tau takde sape yg baca... hehehehhehe.... well kena keep update gak...

ok back to the comics review... Kali nie aku nak cite pasal karektor marvel yg paling menarik aku pernah baca.... 'Deadpool'... nama dia ganas tapi mamat nie mmg lawak.... Dia nie pembunuh upahan yg mutant.... dia ade healing-factor mcm wolverine.... nama betul dia 'Wade Wilson' & dia nie mengidap penyakit cancer.... but because of the healing factor so secara sendiri dia replace sel cancer yg mati tuh.... & sebab cancer nie laa jugak muka Deadpool nie buruk..

Tapi yg interesting part pasal Deadpool nie pasal dia nie mcm tak betul.... Bile dia cakap sensorang mcm ade 3 karektor lain yg borak dgn dia... sampai bile dia cakap sindri pon org lain ingat dia cakap dgn dorang.... kire lawak bab tuh laaaa...


For Deadpool #1 nie ties dgn Secret Invasion... series yg mane bumi nie kena invade dek makluk alien Skull nie.... best part is Deadpool nie siap serang alien nie & end up dia bole lak sanggup join Skull nie utk takluk bumi.... tapi ending series nie mmg lawak...... tak caya baca laaaaa...... pasal sampai skrang aku tersengih each time aku baca.....

4 ulasan:

  1. woi...ada lah org baca>
    Anyway, masih baca komik lagi ker

    BalasPadam
  2. nape dia suka cakap sesorang?? izit becos cancer tu? mcm mana boleh jadi kelakar pulak? hehhehehehehe.....

    BalasPadam
  3. how to read the comic online.,.,is there any link for it? share please...

    BalasPadam